Rođen za sutrašnjicu.

Karakteristika najnaprednijeg rednog 2-cilindričnog agregata od 689 ccm je naš poseban “neravnomeran raspored paljenja” koji omogućava razvoj linearnog obrtnog momenta za izuzetno ubrzanje. Uzak i lagani ram motocikla XSR700 retro stila omogućava izuzetnu okretnost i rukovanje.

Za XSR700 preuzet je najbolji dizajn u istoriji kompanije Yamaha kao počast prošlosti, no ipak je to motocikl budućnosti.

XSR700 retro stila obuhvata sve cool karakteristike legendarnih motocikala uz najnoviju tehnologiju i iskustvo vožnje. Po upravljivosti je savršen za nove vozače, a iskusnim vozačima omogućava izražavanje suštinskog motociklizma.

Detalji

  • Gume Pirelli Phantom sa autentičnom šarom
  • Neravnomeran raspored paljenja sa 270-ugaonom radilicom
  • Snažan obrtni moment razvija se linearno
  • Dizajn sa položajem prema napred i posebno oblikovani bočni oklopi
  • Izvanredna ekonomičnost goriva
  • Kožno sedište retro izgleda sa dvobojnom teksturom
  • Težina motocikla od svega 164 kg (osnovna težina)
  • Redni 2-cilindrični, 4-taktni agregat od 689 ccm hlađen vodom
  • Retro prednje i zadnje svetlo
  • Izrađen za optimalno uživanje u vožnji

Karakteristike

XSR700 sa kožnim sedištem i dvobojnom teksturom i lako podesivim podokvirom, aluminijumskim rezervoarom i retro prednjim i zadnjim svetlima odaje počast legendarnom dizajnu motocikala iz prošlosti. Izuzetno moderan mrežasti oklop, kratki prigušivač i korišćenje aluminijuma visokog kvaliteta za delove poput nosača prednjeg blatobrana i mrežice hladnjaka naglašavaju vizualni utisak.

Ono što XSR700 čini toliko posebnim je njegov vodeći u klasi redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm sa neravnomernim rasporedom paljenja koji je osmislila Yamaha. 270-stepenska radilica zahvaljujući neravnomernim intervalima paljenja pruža snažan osećaj ubrzanja i izvrsnu trakciju, a linearno razvijanje snažnog obrtnog momenta garantuje vrhunske performanse.

Kako bi se postiglo jednostavno upravljanje i visok nivo pokretljivosti, novi XSR700 je ispod retro oklopa opremljen laganim, tankim i lako podesivim čeličnim ramom. Snažan i lagan ram u kombinaciji sa kratkim međuosovinskim razmakom i udobnim vešanjem garantuje izuzetno uzbudljivu vožnju.

Ova prva mašina izrađena po filozofiji Faster Sons bez narušavanja upravljanja osigurava originalni retro izgled sa daškom staromodnog stila. Dimenzije rama i raspodela težine pažljivo su osmišljeni kako bi doprineli osećaju uzbuđenja koji vam pruža ubrzanje kako bi se vozač osetio što povezanijim sa motociklom.

Novi vodom hlađeni agregat i lagani ram modela XSR700 savršeno se uklapaju u staromodni izgled. Impresivne performanse novim i iskusnim vozačima omogućavaju uzbudljivu vožnju po pristupačnoj cijeni.

Sistem monocross zadnjeg vešanja sadrži vodoravni amortizer montiran direktno na kućište agregata kako bi se uštedeo prostor i poboljšale performanse podvozja. A za još veći užitak prilikom ubrzavanja XSR700 je opremljen kratkom oscilirajućom rukom od 530 mm koja naglašava osećaj povezanosti vozača i motocikla.

Retro stilu modela XSR700 odgovara moderni kočioni sistem za potpuno uživanje u vožnji, uključujući 282 mm talasaste diskove i 4-klipne čeljusti napred za maksimalnu zaustavnu snagu. Gume Pirelli Phantom sa autentičnom šarom na laganim aluminijumskim naplatcima sa 10 krakova osiguravaju pravu efikasnost na ulici.

Jednostavan i pregledan retro merač brzine postavljen je direktno na vrh upravljača kako bi vozač imao neometan pogled na put ispred sebe.

Boje

XSR700

The retro styled XSR700 captures everything cool about iconic motorcycles with the latest technology and ride experience. The perfect handling bike for new riders and an expression of the best of motorcycling for experienced riders.

XSR700
360° quick view
0%

    Tehnički Podaci

    • Motor
      Engine type
      2-Cylinder, 4-stroke, liquid-cooled, DOHC, 4-valves
      Displacement
      689 cm³
      Bore x stroke
      80.0 mm x 68.6 mm
      Compression ratio
      11.5 : 1
      Maximum power
      55.0kW (74.8PS) @ 9,000 rpm
      Limited power version
      35.0kW
      Maximum Torque
      68.0Nm (6.9kg-m) @ 6,500 rpm
      Lubrication system
      Wet sump
      Clutch Type
      Wet, Multiple Disc
      Ignition system
      TCI
      Starter system
      Electric
      Transmission system
      Constant Mesh, 6-speed
      Final transmission
      Chain
      Fuel consumption
      4.3l/100km
      CO2 emission
      100g/km
    • Šasija
      Frame
      Diamond
      Front travel
      130 mm
      Caster Angle
      24º50
      Trail
      90mm
      Front suspension system
      Telescopic forks
      Rear suspension system
      Swingarm, (Link type suspension)
      Rear Travel
      130 mm
      Front brake
      Hydraulic dual disc, Ø282 mm
      Rear brake
      Hydraulic single disc, Ø245 mm
      Front tyre
      120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless)
      Rear tyre
      180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless)
      Remark
      EU4 compliant
    • Dimenzije
      Overall length
      2,075 mm
      Overall width
      820 mm
      Overall height
      1,130 mm
      Seat height
      835 mm
      Wheel base
      1,405 mm
      Minimum ground clearance
      140 mm
      Wet weight (including full oil and fuel tank)
      186 kg ABS
      Fuel tank capacity
      14L
      Oil tank capacity
      2.7L

    Uvek nosite kacigu, zaštitu za oči i zaštitnu odeću. Yamaha preporučuje sigurnu vožnju i poštivanje drugih vozača. Fotografije prikazane u ovoj brošuri prikazuju profesionalne vozače u kontrolisanim uslovima. Specifikacije Yamaha proizvoda predmet su promene bez prethodne najave i mogu se razlikovati u skladu sa zahtevima i uslovima. Za više informacija obratite se svom Yamaha trgovcu.

    Svoje kreacije ponesi sa sobom

    Sastavi Yamaha motocikl koji ti najviše odgovara u zadivljujućem 3D prikazu u 360 stepeni. Odaberi model, dodaj opcije – i pogledaj sebi prilagođenu konfiguraciju motocikla koja je oživela pred tvojim očima!

    Free WordPress Themes, Free Android Games