TMAX SX

Istraži

Poništite pravila za porodicu MAX

Uz popisane istaknute funkcije modela TMAX koje možete pronaći na standardnoj verziji, sportski TMAX SX opremljen je nizom posebnih funkcija.

Sistem D-MOD vam omogućuje izbor sportskog načina rada agregata za uzbudljivije performanse – a za dinamični novi oklop dostupne su posebne boje. Pametna nova aplikacija My TMAX Connect daje vam kontrolu nad sigurnosti skutera.

Lagani ram i napredno ogibljenje omogućuju precizno upravljanje. Zahvaljujući sistemu kontrole protiv proklizavanja, sistemu bez ključa i većem prtljažnom prostoru za 2 poluotvorene kacige, model TMAX SX kombinuje sportske performanse i svakodnevnu praktičnost. Novi TMAX SX: poništite pravila za porodicu MAX.

Detalji

  • Posebne boje i unutrašnja završna obrada visokog kvaliteta
  • Uklopivi agregat sa sistemom D-MOD s 2 načina rada
  • Aplikacija My TMAX Connect i ugrađeni  GPS
  • Sportski i dinamično oblikovan novi oklop
  • Manja težina i veći obrtni moment
  • Lagan aluminijumski ram
  • Sistem kontrole protiv proklizavanja (TCS)
  • Yamahin sistem čipom upravljanog gasa (YCC-T)
  • Veći prtljažni prostor za dve poluotvorene kacige
  • Sistem paljenja bez ključa “Smart Key”
  • Sistem blokade središnje nogare
  • Sofisticirani novi TFT instrumenti

Detalji

TFT instrumenti

Sofisticirani TFT ekran pruža stvaran utisak kvaliteta. Multifunkcionalni instrumenti obuhvataju brzinomer na levoj i obrtomer na desnoj strani – a središnji ekran sadrži brojač kilometara, dva merača putoa, trenutnu i prosečnu potrošnju goriva i spoljašnju temperaturu i dodatne indikatore za različite funkcije, uključujući sistem TCS.

Načini rada agregata D-MOD sa 2 položaja

Sistem D-MOD omogućuje izbor načina rada agregata najboljeg za uslove – način rada T za gradsku vožnju i način rada S za sportski osećaj.

Sistem kontrole protiv proklizavanja

6. generacija modela TMAX je najprefinjeniji skuter visokih performansi ikada dizajniran te je standardno opremljen sistemom kontrole protiv proklizavanja (TCS). Ovaj napredni elektronski sistem povećava samopouzdanje u vožnji osiguravajući uglađenija pokretanja i sigurno držanje puta na mokrim, klizavim i rastresitim podlogama.

Yamahin sistem čipom upravljanog gasa (YCC-T)

Izvorno razvijen za Yamahine motocikle visokih performansi, novi Yamahin sistem čipom upravljanog gasa (YCC-T) modela TMAX omogućuje precizno upravljanje s trenutnim odzivom gasa. ECU od 32 bita otkriva korištenje gasa i prilagođava ventile gasa na idealnu postavku za bolje sportske performanse.

Prilagodljivo zadnje ogibljenje sa sponama

Novi TMAX DX ima sistem zadnjeg ogibljenja sa sponama i vodoravnim zadnjim amortizerom kojem možete prilagoditi predopterećenje i prigušenje. Ovaj napredni novi sistem poboljšava osećaj u vožnji omogućujući udobnu vožnju niskim i srednjim brzinama i precizno držanje puta na visokim brzinama.

Aluminijumska šasija

Sasvim novi lagani ram od livenog aluminijuma i 40 mm duža aluminijumsko oscilujuće rame pruža osećaj vožnje motocikla neuporediv s bilo kojim drugim maksi skuterom. Ove izmene doprinose smanjenju težine od 10 kg i osiguravaju izuzetne performanse pokretljivosti i rukovanja koje su uobičajene za sportske motocikle.

Sistem Smart Key i sistem blokade u središnjoj nogari

Novi sistem bez ključa Smart Key modela TMAX svakodnevicu čini malo lakšom, a zahvaljujući imobilizacijskom sistemu pruža i osećaj sigurnosti. Sistem takođe obuhvata mnoštvo funkcija, uključujući pokretanje motora, otključavanje sedišta i zaključavanje ili otpuštanje glavne nogare za dodatnu zaštitu od krađe.

Prtljažni prostor za 2 poluotvorene kacige

Uz to što je najmoderniji legendarni sportski maksi skuter visokih performansi, model TMAX je takođe izuzetno praktično vozilo. Ova vrhunska Yamaha oblikovana je za svakodnevna putovanja na posao i za zabavne vožnje vikendom i duga putovanja, zato u veći prtljažni prostor ispod sedišta možete smestiti 2 poluotvorene kacige.

Snažan agregat od 530 ccm

Snažan redni 2-cilindrični agregat od 530 ccm s tehnologijom YCC-T pruža obilje snažnog obrtnog momenta za naglo ubrzanje na semaforima i raskrsnicama – a novi remenski pogon od karbonskih vlakana osigurava uglađeno ubrzanje i smanjuje težinu. Agregat za 2017. ima premešteni katalizator i novo kućište filtera vazduha i ispunjava zahteve norme EU4.

Tehnički podaci

Agregat

Tip agregataRedna 2 cilindra, nagnut prema napred, hlađenje vodom, 4-takta, DOHC, 4-ventila
Zapremina530 cm³
Prečnik x hod68,0 mm x 73,0 mm
Stepen kompresije10,9 : 1
Maksimalna snaga33,8 kW @ 6.750 okr/min
Maksimalan obrtni moment53,0 Nm @ 5.250 okr/min
Sistem podmazivanjaSuvi karter
Napajanje gorivomUbrizgavanje goriva
Sistem paljenjaTCI
Sistem pokretanjaElektrično
Sistem prenosaAutomatski s V-kaišom
Završni prenosKaiš
Potrošnja gorivaN/A
Emisija CO2N/A

Šasija

Sistem prednjeg oslanjanjaTeleskopske viljuške, Ø 41 mm
Hod prednjeg oslanjanja120 mm
Sistem oslanjanja pozadiOscilirajuća ruka
Hod oslanjanja pozadi117 mm
Prednja kočnicaHidraulični disk, Ø 267 mm
Zadnja kočnicaHidraulični disk, Ø 282 mm
Prednja guma120/70-15
Zadnja guma160/60-15

Dimenzije

Ukupna dužina2.200 mm
Ukupna širina765 mm
Ukupna visina1.420 mm
Visina sedišta800 mm
Međuosovinski razmak1.575 mm
Minimalna udaljenost od tla125 mm
Težina (s punim rezervarom ulja i goriva)216 kg
Kapacitet rezervoara goriva15 Litara

Uvek nosite kacigu, zaštitu za oči i zaštitnu odeću. Yamaha preporučuje sigurnu vožnju i poštivanje drugih vozača. Fotografije prikazane u ovoj brošuri prikazuju profesionalne vozače u kontrolisanim uslovima. Specifikacije Yamaha proizvoda predmet su promene bez prethodne najave i mogu se razlikovati u skladu sa zahtevima i uslovima. Za više informacija obratite se svom Yamaha trgovcu.