F350A

Istraži

Jedinstveno V8 rešenje za velika plovila

Stvoren za potrebe većih i zahtevnijih plovila, najsnažniji Yamaha model, F350 predstavlja tehnološku revoluciju. Ovaj 4-taktni, V8 vanbrodski motor karakteriše najveća zapremina na svetu. Kombinuje neverovatnu snagu i obrtni moment s usklađenim performansama koje zahtevaju današnja napredna i velika plovila.

Yamaha EFI (Electronic Fuel Injection) sistem osigurava uskladjene performanse i maksimalnu uštedu goriva u svim brojevima obrtaja. Bez obzira na veličinu i snazu ovog vanbrodskog motora, tehnologija za smanjenje mase čini ovaj model iznenađujuće laganim i kompaktnim. Uz PrimeStart™ sistem, pokretanje je jednostavno kao i na vozilu – dok digitalna “drive-by-wire” tehnologija garantuje precizno upravljanje.

Bilo da želite zabavu na svom plovilu – ili ste zaposleni profesionalac – odaberite vanbrodski motor s kojim ćete u potpunosti iskoristite vreme provedeno u plovidbi. Svaki vanbrodski motor iz Yamaha proizvodnog programa koristi najnoviju brodsku tehnologiju, strukturu vanbrodskog motora domišljati sistem usisa i izduva. Sjajne performanse postignute su sistemom mikro-procesora koji nadgleda rad vanbrodskog motora – od smese goriva i vazduha do sagorevanja i rasporeda održavanja. Bez uticajana snagu, performanse i upotrebljivost, naši posebno osmišljeni vanbrodski motori doprinose i očuvanju okoline korišćenjem nove tehnologije čistog sagorevanja.

Detalji

  • Snaga V8 motora sa EFI (Elektronskim ubrizgavanjem goriva)
  • Precizna digitalna elektronska kontrola gasa/promene prenosa
  • „One-touch“ opcija kontrole Start/Stop
  • Digitalna mreža instrumenata (Conventional i Premium)
  • Sinhronizacija motora (aplikacije sa dva ili tri motora)
  • Shift Dampener System (SDS) za mekše menjanje prenosa
  • Variable Trolling RPM funkcija varjabilne spore
  • Graničnik nagiba motora je ugrađen standardno
  • Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP) opcija
  • Opcioni sistem za punjenje dva akumulatora
  • Alternator visoke snage
  • Anti-knock control sensor – senzor za sprečavanje grubog rada motora

Detalji

5.300 cm³ V8, DOHC i VCT sistem

Snažan V8 agregat karakteriše sofisticirani EFI sistem ubrizgavanja goriva, lagani kovani klipovi i 4 ventila po cilindru. Zahvaljujući sistemu dvostrukog punjenja akumulatora uvijek će te imati dovoljno snage za pokretanje vanbrodskog motora čak i nakon dužeg razdoblja plovidbe na malom broju obrtaja.

Modeli s kontra-rotacijom

Standardna instalacija s dva vanbrodska motora (oba propelera okreću se u smeru kazaljke na satu) “vuče” plovilo u levu stranu što otežava upravljanje, posebno kod velikih brzina. F350 dostupan je s kontra-rotacijom propelera što vam daje tzv. “neutralno kormilo” i odličnu kontrolu nad plovilom.

Mikro-procesor ECM (upravljački modul vanbrodskog motora)

Pouzdani mikro-procesor “mozak” je Vašeg vanbrodskog motora. On neprestano kontroliše sve ulazne podatke i postavke, čime omogućuva usklađen rad i optimalna, vremenski regulisana paljenja – kao i automatsko pokretanje alarmnih i zaštitnih sistema. Prikladno smešten priključak / konektor dopušta ovlašćenim Yamaha serviserima utvrđivanje i detektovanje svakog problema.

Kompaktan i lagan – uprkos njegovoj snazi

Yamaha program smanjenja težine osmislio je inovativan “In-bank” sistem izduva gde je izduvna grana integrisana u cilindarsku glavu. Uz ostalu tehnologiju i materijale koji doprinose smanjenju težine, stvorili smo iznenenađujuće kompaktan i lagan vanbrodski motor – bez uticaja na performanse motora.

Digitalni mrežni sistem II

Vlasnici plovila danas žele imati jasne i precizne podatke o vanbrodskom motoru – a novi višefunkcijski instrument je bas to. Kompatibilan isključivo s novim sistemom fleksibilnog opremanja, 5-inčni LCD ekran visoke rezolucije u boji može se konfigurisati za prikazivanje više kombinacija informacija. Dostupan je čak i poseban ekran koji se može postaviti za kontrolu rada “Trolling” funkcije, promenjivog br/obr

VCT sistem (Variable Camshaft Timing)

VCT precizno reguliše okretanje usisne bregaste osovine čime se povećava kvalitet sagorevanja kod svih br/obr. Precizan nadzor ventila daje maksimalni obrtni momenat posebno u rasponu od 2.000 do 3.500 obrtaja, čime se omogućava bolje ubrzanje.

Tehnički podaci

Agregat

Tip agregata4 takta
Zapremina-, 5,330 cm³
Broj cilindrara/konfiguracija60° – V8, 32 ventila, DOHC
Prečnik x hod94.0 mm x 96.0 mm, –
Snaga na propeleru257.4kW / 5,500 obr/min
Maksimalan broj obtaja5,000 – 6,000 obr/min
Sistem podmazivanjaUljna pumpa
Napajanje gorivomDirektno ubrizgavanje goriva
Sistem paljenjaTCI
Sistem pokretanjaElektrično
Prenosni odnos1.73 (26/15)

Dimenzije

Preporučena visina krmenog ogledalaX:637mm U:764mm
Težina s propeleromF350AETX: 356.0 kg, FL350AETX: 356.0 kg, F350AETU: 364.0 kg, FL350AETU: 364.0 kg
Kapacitet rezervoara goriva
Kapacitet rezervoara ulja6.5 litres

Dodatne karakteristike

Upravljački systemDigitalna elektronska daljinska komanda (DBW)
Trim i Tilt systemPower Trim & Tilt
Punjenje / alternator12V – 49A s ispravljačem / regulatorom
Tilt limiterStandard
Engine immobilizerYCOP Opcija
PropelerOpcija
Modeli s kontra rotacijomDa
Pogon u plitkoj vodiStandard
Digitalni mrežni instrument (LCD ekran)Opcija
Digitalni mrežni instrument (okrugli i kvadratni)Opcija
“Variable Trolling” systemDa, putem digitalnih instrumenata
Sistem dvostrukog punjenja baterijeOpcija
Shift Dampener System (SDS)Opcija
NapomenaPodaci o snazi (kW) zasnivaju se na normi ICOMIA 28 mereno na osovini propelera