F300B

Istraži

Savršena snaga V6 motora za pustolovine

Elegantan, dobar izgled F300 motora predstavlja vrhunac Yamahine poslednje generacije marine tehnologije. Dizajniran za zahtevne uslove, ovaj lagani, kompaktni V6 motor je odličan kompanjon u vašim vodenim avanturama.

Za čiste, glatke i tihe performanse, maksimalnu efikasnost potrošnje goriva i lako startovanje, napredni DOHC motor sa 24 ventila karakteriše EFI (elektronsko ubrizgavanje goriva) kao i VCT (Variable Camshaft Timing). Kombinujući tehnologiju sa stilom, elegantnošću, kompaktni dizajn priča za sebe.

U međuvremenu, za kormilom, Yamahin „drive-by-wire“ elektronski gas i promena prenosa omogućavaju najglatkiju, najprecizniju kontrolu koju ćete ikada osetiti.

Detalji

  • DOHC motor sa 24 ventila i EFI (elektronskim ubrizgavanjem goriva)
  • Najveća zapremina sa najmanjom težinom
  • Precizna digitalna elektronska kontrola gasa/promene prenosa
  • „One-touch“ opcija kontrole za Start/Stop
  • Digitalna mreža instrumenata (Conventional i Premium)
  • Sinhronizacija motora (aplikacije sa dva ili tri motora)
  • Shift Dampener System (SDS) za mekše menjanje prenosa
  • Variable trolling RPM
  • Alternator visoke snage za klasu (70A)
  • Opcioni graničnik nagiba motora
  • Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP) opcija
  • Opcioni sistem za punjenje dva akumulatora

Detalji

24 ventila, 4.2 litarski 60º V6 sa DOHC, EFI & VCT

Napredni, lagani blok motora cilindri bez košuljica spojeni tehnologijom plazme, dva bregasta vratla po redu cilindara (DOHC) i četiri ventila po cilindru. Variable camshaft timing (VCT) omogućava povećanu efikasnost sagorevanja tokom svih obrtaja. Ova kombinacija naprednih tehnologija pruža najbolji u klasi odnos snage po litru zapremine.

Najnovija tehnologija cilindara – velika zapremina sa malom težinom

Proces plazma spajanja zidova cilindara je 60% čvršći od čeličnog, ali ova napredna tehnologija takođe nudi manju težinu, bolje hlađenje i manje trenje. Rezultat je najveća zapremina motora u industriji sa najmanjom težinom.

Elektronski ‘Drive-by-Wire’ gas/promena prenosa i Trolling kontrola obrtaja motora

Opcioni digitalni mrežni sistem vam može omogućiti najbolju kontrolu koju ste ikada iskusili, uključujući automatsku sinhronizaciju u postavkama sa dva ili tri motora, kao i kontrolu brzine motora za „trolling“. Dugmetom selektora podešava se broj obrtaja u jednostavnim koracima po 60 o/min između 600 i 1000 o/min.

One-touch ‘Start/Stop’ kontrola za više motora

Pritisak na jedno dugme omogućava motorima da se momentalno startuju ili ugase u postavkama sa više motora. Stilizovani i praktični „one-touch“ ‘Start/Stop’ kontrolni panel sa prekidačima se koristi u kombinaciji sa glavnim ključem.

Digitalni mrežni sistem II

Vlasnici plovila danas žele imati jasne i precizne podatke o vanbrodskom motoru – a novi višenamenski instrument je bas to. Kompatibilan isključivo s novim sistemom fleksibilnog opremanja, 5-inčni LCD ekran visoke rezolucije u boji može se konfigurisati za prikazivanje više kombinacija informacija. Ovaj napredni sistem se lako može konfigurisati u aplikacijama sa jednim, dva ili tri motora.

SDS (Shift Dampener System)

Prvo pokazan za naše veće V8 i V6 modele, Yamahin patentirani Shift Dampener System (SDS) odlična je stvar koja značajno ublažava „klank“ zvuk, inače povezan sa menjanjem prenosa. Specijalni gumeni amortizer i zadnja podloška upijaju zvuk i vibracije, u pažljivo napravljenom rešenju koje daje glatkije, tiše promene prenosa.

Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP) opcija

Opcioni Y-COP imobilajzer sistem je jednostavan, lak za upotrebu i vrlo efikasan – jednostavna daljinska kontrola zaključava i otključava motor pritiskom na dugme. Ovo sprečava nekoga da ode u vožnju sa vašim vanbrodskim motorom pružajući vam osećaj sigurnosti kada ostavite brod bez nadzora.

ECM sa mikro-procesorom (upravljački modul vanbrodskog motora)

Pouzdani mikro-procesor “mozak” je vašeg vanbrodskog motora. On neprestano kontroliše sve ulazne podatke i postavke, čime omogućuva usklađen rad i optimalna, vremenski regulisana paljenja – kao i automatsko pokretanje alarmnih i zaštitnih sistema. Prikladno smešten priključak / konektor dopušta ovlašćenim Yamaha serviserima utvrđivanje i lokalizovanje svakog problema.

Tehnički podaci

Agregat

Tip motora4-takta
Radna zapremna4.169 cm³, –
Br cilindara/rasporedV6 (60°), 24-valve, DOHC sa VCT
Prečnik x hod96,0 mm x 96,0 mm, –
Snaga na osovini elise220,6kW / 5.500 o/min
Maks. Br. obrtaja5.000 – 6.000 o/min
Sistem podmazivanjaMokri karter
Sistem napajanja gorivomEFI
Sistem paljenjaTCI
Sistem startovanjaElektrični with Prime Start™
Prenosni odnos1.75 (21/12)

Dimenzije

Visina zrcalaX:643mm U:770mm
Masa sa elisomF300BETX: 260.0 kg, FL300BETX: 260.0 kg, F300BETU: 268.0 kg, FL300BETU: 268.0 kg
Kapacitet rezervoara
Kapacitet kartera6,3 litara

Dodatni elementi

 

Komande

Drive By Wire (DBW)

Trim & nagib

Power Trim & Tilt

Napon/Kapacitet Alternatora

12V – 70A 12V – 50A sa regulatorom

Tilt limitter

Opcija

Imobilizator motora

YCOP opcija

Elisa

Opcija

Model sa suprotnim smerom okretanja

Dostupan (ETX, ETU)

Vožnja u plitkoj vodi

Standard

Digital Network instrument II (6Y9/CL7)

Opcija

Digital Network instrument (6Y8/6YC)

Opcija

Funkcija varijabilne spore vožnje

Da, sa digitalnim instrumentima ili m-f tiller ručkom

Sistem za punjenje dve baterije

Opcija

Sistem za umekšavanje izbora pogona (SDS)

Opcija

Napomena

Podatak o snazi zasniva se na ICOMIA 28 standardu, meren na osovini elise.