F250D

Istraži

Savršena snaga V6 motora za pustolovine

Elegantan, dobar izgled F250 motora predstavlja vrhunac Yamahine poslednje generacije marine tehnologije. Dizajniran za zahtevne uslove, ovaj lagani, kompaktni V6 motor je odličan kompanjon u vašim vodenim avanturama.

Za čiste, glatke i tihe performanse, maksimalnu efikasnost potrošnje goriva i lako startovanje, napredni DOHC motor sa 24 ventila karakteriše EFI (elektronsko ubrizgavanje goriva) kao i VCT (Variable Camshaft Timing). Kombinujući tehnologiju sa stilom i elegantnošću, kompaktni dizajn priča je za sebe.

U međuvremenu, kada ste za kormilom, Yamahin „drive-by-wire“ elektronski gas i promena prenosa omogućavaju najglatkiju, najprecizniju kontrolu koju ćete ikada osetiti.

Detalji

  • DOHC motor sa 24 ventila i EFI (elektronskim ubrizgavanjem goriva)
  • Najveća zapremina sa najmanjom težinom
  • Precizna digitalna elektronska kontrola gasa/promene prenosa
  • „One-touch“ opcija kontrole za Start/Stop više motora
  • Digitalna mreža instrumenata (Conventional i Premium)
  • Sinhronizacija motora (aplikacije sa dva ili tri motora)
  • Shift Dampener System (SDS) for smooth shifting
  • Variable Trolling RPM-funkcija varijabilne spore vožnje
  • Alternator visoke snage za klasu (70A)
  • Opcioni graničnik nagiba motora
  • Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP) opcija
  • Opcioni sistem za punjenje dva akumulatora

Detalji

24 ventila, 4.2 litarski 60º V6 sa DOHC, EFI & VCT

Napredni, lagani dizajn glava motora karakterišu plazmom sastavljeni cilindri bez košuljica, dva bregasta vratila (DOHC) po redu cilindrara i četiri ventila po cilindru. Variable camshaft timing (VCT) omogućava povećanu efikasnost sagorevanja tokom svih režima obrtaja. Ova kombinacija naprednih tehnologija pruža najbolji odnos snage po litru zapremine u klasi.

Najnovija tehnologija cilindara – velika zapremina sa malom težinom

Proces plazma spajanja zidova cilindara je 60% čvršći od čeličnog, ali ova napredna tehnologija takođe nudi manju težinu, bolje hlađenje i manje trenje. Rezultat je najveća radna zapremina motora sa najmanjom masom u industriji.

Elekronski ‘Drive-by-Wire’ gas/promena prenosa i Trolling kontrola obrtaja motora

Opcioni digitalni mrežni sistem vam može omogućiti najbolju kontrolu koju ste ikada iskusili, uključujući automatsku sinhronizaciju u postavkama sa dva ili tri motora, kao i kontrolu brzine motora za „trolling“ – laganu plovidbu. Dugmetom obrtomera se podešava broj obrtaja u jednostavnim koracima po 60 o/min između 600 i 1000 o/min.

One-touch ‘Start/Stop’ kontrola za više motora

Pritisak na jedno dugme omogućava da se momentalno startuju ili ugase motorimi u postavkama sa više motora. Stilizovani i praktični „one-touch“ ‘Start/Stop’ kontrolni panel sa prekidačima se koristi u kombinaciji sa glavnim ključem.

Digitalni mrežni sistem II

Vlasnici plovila danas žele imati jasne i precizne podatke o vanbrodskom motoru – a novi višenamenski instrument je bas to. Kompatibilan je isključivo sa novim sistemom fleksibilnog opremanja, 5-inčni LCD ekran visoke rezolucije u boji može se konfigurisati za prikazivanje više kombinacija informacija. Ovaj napredni sistem se lako može konfigurisati u aplikacijama sa jednim, dva ili tri motora.

SDS (Shift Dampener System)

Prvo ugrađen u naše najveće V8 i V6 modele, Yamahin patentirani Shift Dampener System (SDS) odlična je stvar koja značajno ublažava „klank“ zvuk, inače povezan sa menjanjem prenosa. Gumeni amorstizer i specijalna zadnja podloška upijaju zvuk i vibracije, u pažljivo konstruisanom rešenju koje daje glatkije, tiše promene prenosa.

Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP) opcija

Opcioni Y-COP imobilajzer sistem je jednostavan, lak za upotrebu i vrlo efikasan – jednostavna daljinska kontrola zaključava i otključava motor pritiskom na dugme. Ovo sprečava nekoga da ode u vožnju sa vašim vanbrodskim motorom pružajući vam osećaj sigurnosti kada ostavite brod bez nadzora.

ECM sa mikro-procesorom (upravljački modul vanbrodskog motora)

Pouzdani mikro-procesor “mozak” je vašeg vanbrodskog motora. On neprestano kontroliše sve ulazne podatke i postavke, čime omogućuva usklađen rad i optimalna, vremenski regulisana paljenja – kao i automatsko pokretanje alarmnih i zaštitnih sistema. Prikladno smešten priključak / konektor dopušta ovlašćenim Yamaha serviserima utvrđivanje i lokalizovanje svakog problema.

Tehnički podaci

Agregat

Tip motora 4-takta
Radna zapremina 4.169 cm³
Br cilindra/raspored V6 (60°), 24-ventila, DOHC sa VCT
Prečnik x hod 96,0 mm x 96,0 mm, –
Snaga na osovini elise 183,8kW / 5.500 o/min
Maks. Br. obrtaja 5.000 – 6.000 o/min
Sistem podmazivanja Mokri karter
Sistem napajanja gorivom EFI
Sistem paljenja TCI
Sistem startovanja Električni sa Prime Start™
Prenosni odnos 1.75 (21/12)

Dimenzije

Visina zrcala X:643mm U:770mm
Masa sa elisom F250DETX: 260.0 kg, FL250DETX: 260.0 kg, F250DETU: 268.0 kg, FL250DETU: 268.0
Kapacitet rezervoara
Kapacitet kartera 6,3 litara

Dodatni elementi

Komande Drive By Wire (DBW)
Trim & nagib Power Trim & Tilt
Napon/Kapacitet Alternatora 12V – 70A sa regulatorom
Tilt limiter Opcija
Imobilizator motora YCOP opcija
Elisa Optional
Model sa suprotnim smerom okretanja Dostupan (ETX, ETU)
Vožnja u plitkoj vodi Standard
Digital Network Gauge II (LCD Color) Opcija
Digital Network Instrument (Round/Square) Opcija
Funkcija varijabilne spore vožnje Da, sa digitalnim instrumentima ili m-f tiller ručkom
Sistem za punjenje dve baterije Optional
Sistem za umekšavanje izbora pogona (SDS) Optional
Napomena Podatak o snazi zasniva se na ICOMIA 28 standardu, meren na osovini elise.