F200F/G

Istraži

Izvrstan način za uživanje u performansama četvorotaktnih motora

Za izvanrednu snagu i ubrzanje ovi čisti, tihi i uglađeni novi F200 i F175 vanbrodski motori opremljeni EFI sistemom ubrizgavanja goriva teško je nadmašiti. Pridodajte tome nisku potrošnju goriva, pouzdane te svestrane performanse i dobijate savršeni izbor

Yamaha jedinstven i učinkoviti EFI sistem ubrizgavanja goriva, ECU upravljački modul, VCT (F200) sistem varijabilnog zakretanja bregastih osovina, tehnologija čistog sagorevanja i sistem smanjenja buke, sve radi u savršenoj simbiozi. Sofisticirani dijagnostički sistem prikazuje podatke od vanbrodskog motora kao i podatke o performansama putem komunikacije sa racunarom, zahvaljujući čemu je redovno održavanje i servisiranje brzo i jednostavno.

Poput svih naših vanbrodskih motora s EFI sistemom ubrizgavanja goriva, F200 se može povezati s Yamaha ekskluzivnim mrežnim sistemom što znači da kupac može birati između široke ponude digitalnih merača i instrumenata.

Detalji

  • 2.8 litara 4-cilindra DOHC 16-ventila sa EFI
  • Varijabilni razvod ventila (VCT)
  • Digitalna elektronska kontrola gasa i menjača (F200G)
  • “Variable trolling RPM control” – funkcija varijabilne spore vožnje
  • Kompatibilan sa Yamaha Digital Network sistemom
  • Shift Dampener System (SDS) za meki izbor pogona
  • Premium 5″ LCD ekran u boji (opcija za F200G)
  • Alternator visoke snage (50A)
  • Yamaha sistem protiv krađe (Y-COP) opcija
  • Limiter nagiba – opcija
  • One-touch Start/Stop komanda za 2 i više motora (opcija za F200G)
  • Opcioni sistem za punjenje dva akumulatora

Detalji

5.300 cm³ V8, DOHC i VCT sistem

Snažan V8 agregat karakteriše sofisticirani EFI sistem ubrizgavanja goriva, lagani kovani klipovi i 4 ventila po cilindru. Zahvaljujući sistemu dvostrukog punjenja akumulatora uvijek će te imati dovoljno snage za pokretanje vanbrodskog motora čak i nakon dužeg razdoblja plovidbe na malom broju obrtaja.

Modeli s kontra-rotacijom

Standardna instalacija s dva vanbrodska motora (oba propelera okreću se u smeru kazaljke na satu) “vuče” plovilo u levu stranu što otežava upravljanje, posebno kod velikih brzina. F350 dostupan je s kontra-rotacijom propelera što vam daje tzv. “neutralno kormilo” i odličnu kontrolu nad plovilom.

Mikro-procesor ECM (upravljački modul vanbrodskog motora)

Pouzdani mikro-procesor “mozak” je Vašeg vanbrodskog motora. On neprestano kontroliše sve ulazne podatke i postavke, čime omogućuva usklađen rad i optimalna, vremenski regulisana paljenja – kao i automatsko pokretanje alarmnih i zaštitnih sistema. Prikladno smešten priključak / konektor dopušta ovlašćenim Yamaha serviserima utvrđivanje i detektovanje svakog problema.

Kompaktan i lagan – uprkos njegovoj snazi

Yamaha program smanjenja težine osmislio je inovativan “In-bank” sistem izduva gde je izduvna grana integrisana u cilindarsku glavu. Uz ostalu tehnologiju i materijale koji doprinose smanjenju težine, stvorili smo iznenenađujuće kompaktan i lagan vanbrodski motor – bez uticaja na performanse motora.

Digitalni mrežni sistem II

Vlasnici plovila danas žele imati jasne i precizne podatke o vanbrodskom motoru – a novi višefunkcijski instrument je bas to. Kompatibilan isključivo s novim sistemom fleksibilnog opremanja, 5-inčni LCD ekran visoke rezolucije u boji može se konfigurisati za prikazivanje više kombinacija informacija. Dostupan je čak i poseban ekran koji se može postaviti za kontrolu rada “Trolling” funkcije, promenjivog br/obr

VCT sistem (Variable Camshaft Timing)

VCT precizno reguliše okretanje usisne bregaste osovine čime se povećava kvalitet sagorevanja kod svih br/obr. Precizan nadzor ventila daje maksimalni obrtni momenat posebno u rasponu od 2.000 do 3.500 obrtaja, čime se omogućava bolje ubrzanje.

Tehnički podaci

Agregat

Tip agregata4 takta
Zapremina-, 5,330 cm³
Broj cilindrara/konfiguracija60° – V8, 32 ventila, DOHC
Prečnik x hod94.0 mm x 96.0 mm, –
Snaga na propeleru257.4kW / 5,500 obr/min
Maksimalan broj obtaja5,000 – 6,000 obr/min
Sistem podmazivanjaUljna pumpa
Napajanje gorivomDirektno ubrizgavanje goriva
Sistem paljenjaTCI
Sistem pokretanjaElektrično
Prenosni odnos1.73 (26/15)

Dimenzije

Preporučena visina krmenog ogledalaX:637mm U:764mm
Težina s propeleromF350AETX: 356.0 kg, FL350AETX: 356.0 kg, F350AETU: 364.0 kg, FL350AETU: 364.0 kg
Kapacitet rezervoara goriva
Kapacitet rezervoara ulja6.5 litres

Dodatne karakteristike

Upravljački systemDigitalna elektronska daljinska komanda (DBW)
Trim i Tilt systemPower Trim & Tilt
Punjenje / alternator12V – 49A s ispravljačem / regulatorom
Tilt limiterStandard
Engine immobilizerYCOP Opcija
PropelerOpcija
Modeli s kontra rotacijomDa
Pogon u plitkoj vodiStandard
Digitalni mrežni instrument (LCD ekran)Opcija
Digitalni mrežni instrument (okrugli i kvadratni)Opcija
“Variable Trolling” systemDa, putem digitalnih instrumenata
Sistem dvostrukog punjenja baterijeOpcija
Shift Dampener System (SDS)Opcija
NapomenaPodaci o snazi (kW) zasnivaju se na normi ICOMIA 28 mereno na osovini propelera